طب سنتي طب سنتي .

طب سنتي

به جاي عمل جراحي از روغن زالو استفاده كنيم

زالو يكي از كرم هاي آبزيست كه بيشتر ساكن آب هاي شيرين است .از اين جانور براي زالو درماني و درمان بسياري از بيماري ها استفاده مي شود .روغني كه از اين حيوان به دست مي آيد به نام روغن عليق معروف بوده و تحقيقات نشان داده است روغن زالو مي تواند موجب بزرگ شدن اندام هاي زنانه و مردانه شود . استعمال موضعي روغن زالو بر روي گونه ها ،لب ها ،آلت تناسلي مردانه ،سينه و باسن در زنان موجب حجيم شدن و بزرگ شدن آن ها مي شود .اين روغن كاملا طبيعي بوده و متخصصين طب سنتي آن را راهي طبيعي و بدون عارضه براي بزرگ نمودن اندام هاي ذكر شده دانسته اند .شما مي توانيد با خريد روغن زالو بدون نياز به جراحي قسمت هايي از بدنتان را كه علاقمنديد حجيم تر شوند بزرگ و حجيم كرده و بر جذابيت و زيبايي اندامتان بيفزاييد.

كاربردهاي روغن زالو

از مهمترين كاربردهاي بي نظير روغن زالو در آقايان و خانم ها مي توان موارد زير را نام برد :

 

كاربردها در آقايان :

بزرگ كردن آلت تناسلي مردانه

ايجاد نعوظ قوي تر

افزايش طول و قطر آلت تناسلي مردانه به مرور زمان

افزايش قدرت و كنترل جنسي

بازسازي و اصلاح بيش از ۶۰۰۰ مويرگ آلت تناسلي مردانه

افزايش گردش خون در عضو مورد نظر

بازسازي و اصلاح عروق

 

كاربردها در خانم ها:

روغن زالو بر روي صورت براي پر كردن آن

 بزرگ كردن گونه ها

بزرگ كردن سينه

بزرگ كردن و برجسته كردن باسن

روغن زالوي از زالوي زنده و تميز شده، چند نوع گياه دارويي مخصوص، روغن پايه جهت استحصال مانند روغن كنجد و…. تشكيل شده كه با نسبت فوق اشباع و غلظت بالا ، زير نظر كارشناسان طب سنتي توليد مي شود. توليد روغن زالو يي كه نتيجه بخش باشد نياز به علم و دانش و تخصص فراوان و استفاده از دستگاه هاي تخصصي مي باشد و اين كار فقط در كارگاه هاي مجهز قابل انجام است و بسياري از روغن هاي موجود در عطاري ها ، از زالوي خشك شده در آن استفاده شده و گياهان دارويي مخصوص را ندارند.

اكثر محصولات متفرقه موجود در بازار به دليل روغن گيري دستي ، از زالوي خشك شده استفاده مي نمايند كه نتيجه اي ندارد و ممكن است در پوست شما ايجاد حساسيت و هزاران مشكل ديگر بنمايد. اگر به سلامتي خود احترام مي گذاريد از جنس با كيفيت و مرغوب استفاده نماييد.

عوارض روغن زالو

تاكنون عارضه يا مشكل خاصي گزارش نشده است. پس مي توان از اين محصول طبيعي استفاده خاص خود را داشت.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۰۳:۲۳ توسط:caspianleeches موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :